Dag 6 nu echt naar sequoia park en door naar lake isabella

24 april 2019 - Tropic, Utah, Verenigde Staten

Vandaag hebben we heel wat in te halen. We gaan vandaag naar het bomen park wat we eigenlijk gister zouden doen en we gaan ook nog op weg naar de nieuwe camping. De rit naar het bomen park was lang en bochtig. Toen we eenmaal bovenkwamen waren we allemaal verrast. Er lag ongeveer een meter hoog aan sneeuw!!! Senne en ik hebben het hele stuk door de sneeuw gelopen. En het gekste was nog wel dat je dat in je korte broek kon doen. Want het was namelijk helemaal niet koud. Toen zagen we de enorme bomen. We gingen meteen door naar de general Sherman tree. Dit was de grootste boom die ik ooit gezien heb. We gingen ook nog een foto van dichtbij maken. Als je met je armen wijd ervoor gaat staan dan ben je nog niet eens half zo breed als die boom. Ook als je omhoog keek kon je het topje van de boom niet eens zien. Op de terugweg naar de camper raakte we in gesprek met twee hele aardige Amerikaanse mensen. Zij kwamen uit New York en hadden ook 2 kinderen. Hij sprak papa aan omdat ze precies dezelfde vinger missen. Toen we weer bij de camper waren gingen we naar de nieuwe camping rijden. Maar het bleek dat we die dag maar vijf uur in de auto hoorde te zitten maar nee we hebben er in totaal acht uur in gezeten ( nog langer zelfs). Dus iedereen was kapot toen we aankwamen. En niet alleen wij maar ook de auto had het moeilijk om al die bergen op te rijden. We gingen weer een vuur maken en we aten weer worstjes. En onze buren waren ook enorm aardig. Het eerste moment dat we de camper uitkwamen zei die man; Hey were are you from!! Amerikanen zijn gewoon enorm aardig. Hij vertelde dat zijn vader uit Nederland kwam en zijn dochter gaat over een paar weken naar Nederland. Toen gingen senne en ik samen naar de douches. Daarna gingen we slapen, al kwam daar nou niet echt heel veel van. Senne en ik hebben bij ons bed een gordijntje die deden we iedere keer dicht en gingen papa en mama bespioneren. Het was heel erg gezellig die avond

Byyyeee -Nikki

1. Christelle van Velzen:
    24 april 2019
    Leuk hoor meiden!
  2. Oma en opa:
    25 april 2019
    erg leuk om de verslagen te lezen