Dag 15 monument valley

30 april 2019 - Mohave Valley, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag hebben we ongeveer 250 km op de planning staan. We zijn niet erg actief opgestaan, het is mooi weer ( graad of 30). Eerst overleggen, en ja dan heeft papa het zwaar met 3 vrouwen om zich heen 🤪

Het is dus eerst nog chillen bij Lake powell. Lekker een uurtje of twee zwemmen is natuurlijk wel lekker. Ok daar gaan we dan... We gaan om een uur of 1.00 pas rijden.

Op naar het meest beroemde foto plekje van deUSA. Je kent het wel, de drie rode rotsen midden in het maanlandschap.

We komen de valley binnenrijden en ja hoor!!! Wauw!!!

Dat is cool van de usa, het landschap is bijzonder mooi en afwisselend. 25 km voor de valley zie je er nog niets van, Dat komt ineens opzetten!! En dan ook alleen maar op die plek🙃. Erg vreemd en onbegrijpelijk. Pa en Ma waren in een goeie discussie beland wat nou de beroemde foto is van monument valley. We komen tot de ontdekking dat er twee zijn. Hiervoor is het betere speurwerk nodig om dit uit te zoeken. De beroemde foto ( waar pa het over had) zagen we niet). Die blijk je alleen vanaf een Visitor center te kunnen zien maar daar moet je voor betalen. gaan we

doen maar niet meer vandaag, dat proppen we bij de dag van morgen 😉

En dan de foto van Ma ( de minder bekende, maar wel een hele leuke moet ik zeggen). Deze is van de film van Forrest gump en dan rend hij recht op een rotsfomatie af en dan stopt hij met rennen na twee jaar. We dachten de weg te zien waar dit was, maar deze lag niet recht op de formatie af (dus ma was ontevereden😂). We zoeken het uit en gaan er morgen ochtend gelijk op af om een leuke foto te maken!!!

Naar het Rv park, en deze was super cool! Tussen de rode bergen in met als uitzicht door de valley de formatie van ma. Super gaaf dus. Lekker zwemmen, Eten en een vuurtje. lekker denken aan de dag van morgen, dan gaan we er weer tegenaan 😀

slaap lekker en doeiiiiiiii Papa Arie

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Christelle van Velzen:
    30 april 2019
    Wauw he! Die hadden jullie niet willen missen!!! Goed dat jullie een stukkie omgereden hebben :))