Dag 13 page kanoen

30 april 2019 - Mohave Valley, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag gaan we iets heel erg leuks doen. We gaan kanoën door de antilope canyon!!! Iedereen heeft er heel veel zin in. Eerst even uitzoeken waar we heen moeten en dan gaan we ervoor. We gingen rijden naar de kanoverhuur. Daar gingen we onze zwemvesten aantrekken en onze spullen in de kano’s leggen. Toen alles gedaan was gingen we varen. Ik zat met papa en senne zat met mama. Eerst moesten we een uur over een open lakte varen totdat we het boejtje zagen met antilope canyon. Daar moesten we dus in. Bij de eerste stop in antilope canyon gingen we even zwemmen en eten en drinken. Toen gingen senne en ik samen varen. Dat ging veel makkelijker. Senne en ik waren veel sneller dan papa en mama. Mama lag daarom iedere keer in een deuk. Antilope canyon is een lange slinger gleuf tussen de rotsen door en is erg mooi. Na een uur of twee varen kwamen we aan het einde. Het water stond laag dus we konden niet helemaal tot het einde door varen.

Nu was het ook tof, we hebben de kano op het droge gelegd en gingen lopen door de rivier die nu droog staat. We hadden graag toto het einde gegaan, Maar het weer begon slecht te worden dus we moesten terug. In de rivier bodem die nu uit zand bestaat zagen we een hoop dooie vissen liggen. Terug ging ik met Senne, het hadden erg veel wind en papa. En mama kwamen niet voorruit. We moesten steeds wachten op ze. Het was een lange terugreis maar het was erg leuk. Mama en papa

Hadden nog een kleine verrassing, we mochten kiezen of we  bij de taco Bell of bij de pizza hut wilden eten. Het werd de Taco Bell! Net zo als in Florida, toen hebben we daar heerlijk gegeten. Senne is er erg gek op! Toen hebben we nog lekkere dingen meegenomen voor bij de koffie en hebben we dat allemaal lekker opgegeten op de parkeer plaats. Ja dat is handig dat kan met een camper😄

Toen lekker naar de cammping, en een spelletje en teon lekker slapen....