Dag 14 antilope

30 april 2019 - Mohave Valley, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag Natuurlijk weer een drukke en vruchtbare dag voor de boeg, waar tante Christel trots op zou zijn 😂.

We moeten om 1.00 uur naar de lower Antilope canyon waar we entree kaarten voor hebben. Dus nu lekker ontbijten en chillen. Mama is ook lekker bezig, die vind het heerlijk om bij de wasmachines rond te lopen. Daar verteld ze mensen over haar mooie 9 kg wasmachine van samsung die ze thuis heeft. Soms laat ze ook een foto zien wanneer mensen geiterreseerd zijn.

We gaan eerst naar het zwemwater, beneden aan het rv park. (lake powel)

Dit is een canyon geweest maar die hebben ze dmv een dam onder water gezet en is nu op plekken meet dan 100 meter diep en erg koud.

Het is nu een zeer mooi en populair water sport gebied. Toen op naar Antylope Canyon. Dit is een van de meest populaire en gefotografeerde plekken van de usa.

Je gaat met een echte indiaan mee door de canyon. Dit is grondgebied van de Navajo indianen. Zij zijn de baas en hebben het hier voor het zeggen, Dus papa heeft zich koest gehouden. Het was super!!!

Toen nog even naar de walmarkt, altijd leuk.( Is een super grote supermarkt waar ze alles hebben).

Toen terug naar Horse shoe bend ( Is een natuurfenomeen) Daar maakt de Colorado rivier een bocht ( in een hoefijzer vorm).

Is wel een 1/2 uur lopen hoor heen,en dan weer terug. Super mooi, meer zonlicht dan de vorige keer. Nu terug naar de camping en dan lekker grote Amerikaanse beef hamburgers eten met salade.

Nu nog lekker een vuurtje maken, en nog even napraten tot we naar bed gaan.

Morgen gaan we er weer tegenaan......

Doeiiiiiii en groetjes van Arieeeeeee.

1. Christelle van Velzen:
    30 april 2019
    Super trots op jullie!! Leuk hoor!