Dag 2 roadtrip

21 april 2019 - Enterprise, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag hebben we lekker geslapen. We waren alleen al rond zes a zeven uur wakker. Maar ja we hebben nog steeds rond de negen uur geslapen. Vandaag gingen we als eerst naar de sport basement. Daar gingen we fietsen huren. Toen gingen we fietsen. Maar daarvoor gingen we even in een corner shop ontbijt halen. Toen gingen we even in een parkje eten. De fietsen waren heel goed. Maar de remmen waren een beetje te goed. Als je te snel remt dan klap je voorover! Toen gingen we onderweg naar de golden gate bridge even naar de sport basement fietsen. Dit is niet dezelfde als waar we de fietsen huurde. Dit was echt de sportwinkel. Daar hebben Senne, Papa en ik een SAN Francisco pet gekocht. Mama hoefde geen pet ( zoals gewoonlijk). De sport basement was echt een slechte winkel. Toen gingen we fietsen naar de golden gate bridge. Maar op de heenweg hadden we veel heuvels op en veel tegenwind. Toen we eenmaal op de golden gate bridge waren aangekomen, was ik ( Nikki ) op een of andere onmogelijke reden papa en mama kwijt geraakt. Het was heel erg eng. Maar het bleek dat hun naar het einde van de brug aan het fietsen waren en ik stond nog ergens op de brug. Ik was er bijna de hele terugweg nog van onder de indruk. Op de terugweg ging het fietsen veel makkelijker. Want we hadden wind mee, dus dat was wel erg fijn. Toen we waren aangekomen in het centrum gingen we naar Alcatraz. Het was heel erg mooi. En ook wel een beetje vreemd, want je liep in een gevangenis wetende dat daar duizenden mensen heel erg hebben geleden. En we zijn ook een cel ingegaan. Dat vond ik wel een beetje spannend, want daar had een van de meest beruchte gevangene van Alcatraz gezeten. Ik weet alleen niet zeker welke. Het kan ook zijn dat het niet zo was hoor maar er is een kans dat het wel zo is. Toen we terugkwamen van Alcatraz gingen we naar pier 39. We zagen de zeehonden allemaal bij elkaar liggen. Het was heel schattig. En toen we naar pier 39 liepen leek het wel of we in Disney waren. Je zag allemaal verschillende kleurrijke winkels en restaurants. En toen opeens begon Senne de halve pier 39 bij elkaar te gillen want ze zag een build a bear! ( dat is een winkel waar je je eigen knuffel kan laten maken. Senne heeft dus haar eigen knuffel gemaakt. De naam is bubblegum. Ze vond het geweldig. Toen na pier 39 gingen we even naar de Starbucks als afsluiter. En als avondeten gingen we bij de Mac eten.

Toen gingen we naar het hotel. Toen gingen we weer lekker slapen, want morgen gaan we de camper ophalen!!

Byyeee!! - Nikki