Dag 1 roadtrip

21 april 2019 - Enterprise, Nevada, Verenigde Staten

Hallo allemaal, we gaan jullie vandaag allemaal dingen vertellen over onze eerste dag in Amerika. Zoals jullie weten zitten we in Amerika. Onze eerste dag zitten we in SAN Francisco. We zitten in een klein hotelkamertje. Alleen buiten de kamer stinkt het enorm. ( er ligt overal tapijt. Dat zal er wel zo stinken) ; ). Vandaag gingen we de stad in. Het centum is heel erg mooi. En de mensen zijn er buitengewoon aardig. Als ze tegen je aan lopen zeggen ze meteen sorry. Dus als je denkt dat het gerucht dat Amerikanen heel erg gemeen zijn geloofd, STOP DAN MET DIE ONZIN GELOVEN!!!. En als je het niet gelooft ga je zelf maar naar SAN Francisco en zie je het met je eigen ogen. De eerste dag zijn we naar veel winkels gegaan. We hebben iets bij de Victoria secret gekocht. De tassen en zo waren voor 50% afgeprijsd. We hebben bij de Levi’s store een heel mooi t shirt gekocht met daar op SAN Francisco Levi. Die koop je alleen daar. We hebben nog heel veel andere dingen gekocht. Dat vertel ik later wel. We gingen ook naar Fisherman’s Warf. Papa wou er heen lopen nou onze voeten waren helemaal kapot. Voor de terugweg hebben we maar een Uber gebeld ( dat is een taxi die je via je telefoon besteld voor heel goedkoop) We gingen in de avond nog even naar de Starbucks om een kopje koffie te drinken met zijn allen. Daar haalde de Uber ons ook op : ). ‘S avonds gingen we meteen slapen. Morgen gaan we ook allemaal leuke dingen doen. Maar nu eerst even een goede nacht maken.

Byyyeee - Nikki