Dag 4 hiken yosemite

21 april 2019 - Enterprise, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag gaan we hiken. We hebben er allemaal heel veel zin in. Als ontbijt hadden we lekkere pancakes. Na het ontbijt ging iedereen zich klaarmaken. Toen gingen we rijden. Maar na een uur rijden hadden we pech met de camper dus moesten we terug. Het werd helaas geen hiken voor ons. We moesten terug rijden naar het rv park. Het RV park lag midden in het bos. best spannend idee dat daar ook gewoon beren en andere wilde dieren zitten. Toen gingen senne en ik even naar een soort speelkamer. Ondertussen waren papa en mama de camper aan het regelen. Toen gingen senne en ik midgetgolfen. Ondertussen gingen papa en mama terug naar onze plek rijden. Toen senne en ik klaar waren gingen wij ook naar onze plek terug. Toen gingen senne en ik een bal halen bij de receptie en gingen we voor op het veldje basketballen. Later gingen we nog effe een kleine wandeling maken. We gingen naar een tankstation lopen. Senne is in dat kleine stukje meer dan dertig keer gevallen. Dat vind ik best wel knap. Het zag er best wel grappig uit. Ik ging de hele tijd stuk ; ). Die avond gingen we vuur maken en gingen we hamburgers eten. Dat was heel lekker : p en toen gingen we weer eens slapen voor de volgende grote dag.

Byyyeeee - =Nikki

1. Christelle van Velzen:
    23 april 2019
    Hoi Nikki en Senne,
    Wat leuk allemaal zeg wat jullie meemaken, behalve van de camper dan. Dat is niet zo mooi dat deze stuk ging, getsie!! Hoe slaapt het in de camper? Lijkt me erg fijn om te reizen. Ik denk dat je veel ziet onderweg. Jeetje dat Senne zoveel valt! Heeft ze de schoenen van papa aan?
    Hoe was Zion? Ik ben helemaal weg van Zion! Zo mooi is het daar! Is papa al een beetje bijkomen van het zware werken en al een beetje minder gestresst?
    Dikke knuffel van ons!