Dag 5 op weg naar sequoia park

24 april 2019 - Tropic, Utah, Verenigde Staten

Dag vijf

Vandaag zouden we eigenlijk naar dat park gaan met die enorme bomen, maar dat gaat waarschijnlijk niet meer door. We moeten even naar een reparateur vanwege dat ongelukje gister. Wel zijn we door Yosemite park gereden en zijn we gestopt bij wat uitkijkpunten zoals El Capitan. Dit was erg indrukwekkend.

De mensen die onze camper gingen repareren waren super aardig. We mochten hun golfkarretje lenen om het terrein te verkennen. We mochten zelfs in hun huis kijken! En die vrouw ging ons ook vertellen over de dubbel Rainbow man. Ze waren echt heel aardig. Ze hadden ook een garage met allemaal oude auto’s zoals een oude ford en de eerste auto die op de lopende band werd gemaakt. De vrouw vertelde dat er ratelslangen waren op hun terrein en dat ze daar zelf ook bang voor was. Senne sprong drie meter de lucht in want zij was lekker aan het spelen op het terrein tussen de begroeiingen. Ook vertelde ze dat er bijna nooit geen mensen op haar terrein kwamen, alleen maar beren, berg leeuwen, ratelslangen, en grote spinnen. Ook gelukkig schattige eekhoorntjes..dat maakt het weer goed. Ze wil een bed and breakbeats gaan beginnen omdat ze het zo leuk vindt om meer mensen te ontvangen i.p.v dieren hahahaha.  Toen dat achter de rug was gingen we naar ons nieuwe rv park verhuizen. Daar gingen we ook weer vuur maken. Als avondeten hadden we lekkere hotdogs. Senne en ik wilden nog zwemmen op de camping. Want ze zeiden dat ze een zwembad hadden maar het bleek dat het een rivier was ; ). Dus gingen we maar niet zwemmen. Het was een beetje te fris. Toen we gegeten hadden gingen we nog een spelletje spelen. Toen gingen senne en ik slapen.

Byyyeee -Nikki