voorbereiding

30 maart 2019 - Zoetermeer, Nederland

hallo allemaal

Wij gaan over een tijdje naar Amerika, en daar moeten natuurlijk voorbereidingen voor getroffen worden. We hebben al flink wat gedaan wat betreft de voorbereidingen. We zijn een paar weken geleden naar de decatlon geweest. Daar hebben we hele leuke spullen gekocht voor de reis. We hebben hele stevige hikingschoenen, goede rugzakken, hikestokken, goede jassen, we hebben regenponcho's, en dat dan voor het hele gezin. We zijn ook al een boodschappenlijstje aan het maken met wat allemaal moeten halen. Misschien kan ik beter zeggen boodschappenlijst. De eerste dag dat we de camper hebben gaan we naar de Walmarkt. We weten niet hoeveel we eronderweg tegen gaan komen dus kunnen we beter in een keer de hele camper volgooien. Dan zijn we goed voorbereid. We hebben de reispapieren al binnen en nu zien we dus precies waar we allemaal heen gaan en alle voorzorgsmaatregelen. voor het geval dat we  misschien een beer of zo tegen komen ; ). Maar daar hopen we gelukkig niet op. We hebben ook al een paar van de overnachtingsplaatsen gezien. We zitten op super mooie lokaties. Sommige campings waar we slapen hebben zelfs een zwembad! Dan kunnen we na een lange dag effe lekker ontspannen in het zwembad.

hartelijke groetjes

de familie van Velzen